Tiedote kerhon toiminnan jatkosta

05.10.2022

Yhdistyksen järjestämälle koetoimitsijakurssille osallistui elokuussa 3 henkilöä ja palkintotuomarikurssille peräti 8 henkilöä. Muun muassa tästä syystä, hallitus on päättänyt tuoda vuosikokoukseen 2023 esityksen, että Suur-Savon mäyräkoirakerho jatkaa omaa toimintaansa ja kehittää yhteistyötä Itä-Suomen mäyräkoirat ry:n kanssa.

Suur-Savon mäyräkoirakerhon (koe)toiminta painottuu tällä hetkellä mäyräkoirien ajokokeiden järjestämiseen. Mikäli innokkaita harrastajia löytyy kerhostamme esimerkiksi NÄYTTELY/MEJÄ/LUME/VERI-toimintaan, yhdistys tukee kouluttautumista sekä koulutus- ja koetapahtumien järjestämistä.

LUT-toimintaa on tällä hetkellä Kangaslammilla ja Siilinjärvellä (Itä-Suomen mäyräkoirien järjestämänä). Hallitus on käynyt neuvotteluja Itä-Suomen mäyräkoirat ry:n kanssa jatkossa tehtävästä yhteistyöstä ja treenimahdollisuuksista keinoluolatoiminnan osalta. Harjoittelumahdollisuuksista tiedot löytyvät: https://www.itasuomenmayrakoirat.com/ tai Itä-Suomen mäyräkoirien facebookista !

Tule toimintaan mukaan !